  • Data: 2010-10-30 16:48:28
    Temat: Re: Grupowicz się żeni:)
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-30 18:40, kashmiri pisze:

    > Możesz uściślić, ile konkretnie - w złotych i groszy - kosztuje cie to kliknięcie,
    że nazywasz to pasożytnictwem?

    Nie chodzi o pieniądze. Nie mnie przecież chodzi o pieniądze. Meble to
    też pieniądze.
    Nikt z moich znajomych nie był bezczelny ani w ten ani w podobny sposób,
    a osoby które znam to może bym poleciła.

    Mnie to się skojarzyło z tymi Rumunkani z zasmarkanymi dziećmi na
    rękach, żebrzącymi w autobusach itp.

    > Po drugie, zapraszam do szkoły języka polskiego, zanim się zacznie wyskakiwać z
    przysłowiami, których treści się w ząb nie rozumie.

    Rozumiem. To było powiedzenie mojego ś.p. ojca.

    --
    animka