  • Data: 2010-11-06 17:52:27
    Temat: Re: Grupowicz sie zeni:)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Paco2" 5...@y...goog
    legroups.com

    : Jedna osoba mi napisała: "Taka polska mentalność, że ludzie nie lubią,
    : gdy ktoś chce coś wygrać".

    Ty chcesz oszukać, nie wygrać.
    Poszukaj tych, którym Twój projekt podoba się.
    Ty agitujesz: ,,podoba się czy nie, powiedz, że się Tobie podoba!''.

    : przypadkiem i pomyślałem, dlaczego nie? Przeciez musze zrobić remont
    : całego mieszkania, niech chociaż część wydatków mnie ominie.

    A ja muszę mieć rezydencję, więc myslę o okradaniu
    banków -- niech chociaż część wydatków mnie ominie. :)

    : Regulamin
    : nie zabrania reklamowania swojego
    : projektu - przeciwnie - zależy na rozgłosie.

    Ty nie tylko reklamujesz, ale też proponujesz coś na kształt:

    -- kto jest Twoim idolem i dlaczego Lenin? :)

    : Dziś rano byłem na 9 miejscu. Teraz jestem na drugim.
    : Komisja usuneła 7 projektów przede mną, za manipulacje zmiennym IP
    : i głosowaniem na swoje prace. To jest oszukiwanie.

    Tu widzisz oszukiwanie, zaś i siebie nie widzisz?
    Skąd ta ,,komisja' wie o tym, kto oszukiwał?
    ***Może*** Ty kombinowałeś przy tych adresach
    dając ,,czarne'' głosy swoim przeciwnikom?

    : Więc nadal prosze o głosy - Z poważaniem - J i M

    Mój głos jest taki -- miałem zakupić w Ikei trochę ,,drutów'', ale rozmyśliłem się.
    :)
    Mam przed sobą katalogi Ikei... Ale tak jakoś rozbolały mnie plecy od czytania Twoich
    próśb... ;)

    -=-

    IMO byłoby OK, gdybyś napisał:

    -- kliknij, że Ci podoba się mój projekt, jeśli istotnie Ci się podoba

    lub nawet jakoś tak:

    -- kliknij, że Ci podoba się mój projekt, jeśli wg Ciebie jest lepszy od innych
    projektów tego konkursu...

    Nie jest istotne to, że żenisz się. :) Bo jeśli to jest istotne -- czy
    zwrócić meble, jeśli dziewczyna uzna, że ją zaniedbujesz w łóżku? :)
    To, co ty proponujesz, nazywa się oszustwem okołomatrymonilanym, czyli
    nurzaniem rodziny i małżeństwa w rynsztoku bezprawia. :)

    Jedni żenią się celem otrzymania obywatelstwa, inni celem otrzymania
    mieszkania (rodzina na swoim -- czyli mieszkanie za ruchanie) a Ty
    wyłudzić chcesz tylko meble tym sposobem?... Już przychylniej patrzę
    na oszustwa związane z otrzymaniem obywatelstwa i azylu...

    Tłumaczenie typu: ,,nie mogę zarobić na te meble, bo jest trudna
    sytuacja w Polsce'' jest złe. Ta sytuacja jest trudna, gdyż tacy
    jak Ty ją tworzą swoim postępowaniem. :) Ty jakby proponujesz
    jedzenie własnych nóg. :) Głód zostanie zaspokojony, ale nie
    zostanie rozwiązany problem. Mebli nie przybędzie, a jedynie
    zostaną przesunięte z [bankowego] konta w kąt.

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    . 427
    | 730 16 18 . . . 31 .03 729 E|i 420 617 19 . 24
    . 02 . 413
    P|l 720 ęł VVDD24 . 27 04 719 V|t 410 rł 18 22
    .27 . 30 .01 .04 405
    E|/ 710 gu VVVV . . 709 |r 400 ęu 20 .
    .26 29 31 03 397
    F|m 700 op *1920* 2223**2526 *28 02 699 1|y 390 gp *23 25
    *28 393