  • Data: 2010-11-06 18:08:13
    Temat: Re: Grupowicz sie zeni:)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ib44ku$fki$...@i...gazeta.pl

    > Nie jest istotne to, że żenisz się. :) Bo jeśli to jest istotne -- czy
    > zwrócić meble, jeśli dziewczyna uzna, że ją zaniedbujesz w łóżku? :)
    > To, co ty proponujesz, nazywa się oszustwem okołomatrymonilanym, czyli
    > nurzaniem rodziny i małżeństwa w rynsztoku bezprawia. :)

    > Nie jest istotne to, że żenisz się. :) Bo jeśli to jest istotne -- czy
    + zwrócisz meble, jeśli dziewczyna uzna, że ją zaniedbujesz w łóżku? :)
    + To, co Ty proponujesz, nazywa się oszustwem okołomatrymonilanym, czyli
    > nurzaniem rodziny i małżeństwa w rynsztoku bezprawia. :)

    Efekty (długofalowe) są fatalne -- ludzie demoralizują się a dóbr ubywa,
    zamiast przybywać. :) Dzieci wychowane w quasirodzinach (budowanych dla
    szmalu) rozwijają się duchowo/psychicznie źle. (są skrzywione moralnie/mentalnie)
    Te dzieci za jakiś czas stworzą nowe społeczeństwo -- społeczeństwo ludzi oszukanych
    przez swych rodziców! To będzie społeczeństwo ludzi skrzywdzonych, szukających swego
    rodzaju pomsty na otoczeniu...

    Ty najwyraźniej należysz do takiego społeczeństwa...
    Zdrowy psychicznie widzi zadowolenie ze swej pracy, nie zaś tylko zysk materialny.
    Zdrowy psychicznie woli własnoręcznie zbudowany stół, być może nieco koślawy, ale
    ,,zawierający'' własne dążenie, własną pracę, jakąś historię współpracowania z innymi
    ludźmi (Ty dajesz okucia, ktoś inny drewno itd. -- na przykład) nie zaś tylko efekt
    typu -- mam, na czym postawić talerz z zupą!!!

    Za jakiś czas uznasz, że skoro musisz mieć samochód, możesz wyrzucić z parkingu
    samochód sąsiada. :) (niech choć koszty budowy parkingu Cię ominą) Albo i całego
    sąsiada -- po co ktoś ma Ci przeszkadzać, skoro Ty **musisz** mieć przestrzeń
    życiową... Od tego miejsca tylko krok do faszyzmu...

    Zaproponuj nam raczej coś, co i Ciebie wzbogaci, i nas. nie zaś to, co Ciebie
    wzbogaci, nas nie zuboży (jeśli nie liczyć czasu na klikanie) a innych okradnie...

    Czym wg Ciebie różni się to, co robili (rzekomo robili -- bo może to ja robiłem,
    nie oni) Twoi konkurenci od tego, co Ty robisz?

    --
    W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

    Prawo i Sprawiedliwość po polsku:

    --> trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i
    wysłuchiwać
    ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
    właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
    **lokatorem** w bezspornie własnym (zbudowanym za własne pieniądze, opisanym
    notarialnie, wolnym od zadłużenia itd.) mieszkaniu