  • Data: 2012-03-28 08:39:00
    Temat: Re: HFT, czyli legalna manipulacja?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    george wrote:

    > Co jeśli jednak "jedocześnie" nie jest a tak jest napisane ?
    > a) Mam prawo byc niezadowolony i kontestowac problem

    To, ze coś jest napisane to nie znaczy, że jest możliwe. Ludzie nie są równi
    pod żadnym względem. Co najwyżej podobni. Nigdy wszyscy zainteresowani nie
    będą mieli jednoczesnego dostępu do informacji. Dodatkowo, każdy ma swoja
    sprawiedliwość i moralność. Postulat równych szans jest nierealny

    > b) Zaakceptowac bo Darwin tak powiedział....

    Nie jestem od tego by Ci mówić co masz robić i jak myśleć.