    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: HSBC rozwaĹźalikwidacjÄ&#65533; banku w Polsce...
    Date: Mon, 26 Jan 2009 15:06:43 +0100

    "BK" 0...@a...goo
    glegroups.com

    : Eurobank zostal sprzedany przez zalozycieli i obecnie jest
    : kontrolowany przez francuzow.

    To przykre.

    : PKO BP - 51,24% ma skarb panstwa.

    Więc moje informacje są sprzeczne z prawdą. Mówiono mi, że
    już prawie niczego z PKO nie ma w polskich rękach. Z tym,
    że ani Ty nie powołujesz się na jakieś wiarygodne dane, ani
    tamci moi informatorzy tego nie czynili.

    : Tyle jest w rekach skarbu panstwa,
    : czyli jakby nie patrzec w polskch rekach. Pozostale akcje sa na
    : gieldzie wiec nie wiem kto je ma. Chyba nikt nawet nie pa powyzej 5%.
    : PZU ma chyba ze 2%.

    : Pytasz ilu kientow, szmalu wlasnego, depozytow i innych parametrow ma
    : PKO BP i inne polskie banki. Sprawdz sobie: google.pl ;-)

    Aha...

    : Marudzic krcze kazdy - faktycznie czegos poszukac i sie dowiedziec -
    : juz malo kto.

    Ja marudzę? :) Od dawna nie mam tak dobrze jak teraz. :)
    (tylko czas ucieka)

    : Zawsze mnie irytuje to gadanie o "braku polskich bankow". Szuka sie
    : teori spiskowych, marudzi sie na obcy kapital.

    To żadne teorie spiskowe, że niema wszystko polskie zostało ,,sprywatyzowane''. :)

    : Tak faktem jest, ze duzo sprzedalismy w sketorze bankowym. Moim
    : skromnym zdaniem za duzo.

    : Ale faktem jest, ze skali kraju zostalo nam sporo - PKO BP + inne

    Jeśli aż 51,24% ma państwo, dlaczego zmieniono nazwę na Bank Polski? :)
    (co sugeruje jakieś powiązania z Telekomunikacją -- też Polską) ;)

    : nalezace do skarbu panstwa banki oraz takze nalezace do skarbu
    : panstwa PZU sa w stanie zbudowac grupe kapitalowa, na skale
    : europejska, spokojnie przejmujac istytucje w Polsce i za granica.

    OK. Czekam z utęsknieniem chwili, gdy te Francuze (które nam nie udzieliły
    pomocy we wrześniu 1939 roku) padną nam do stóp nieprocentowych. Na razie
    jest inaczej... Żydzi tłuką Palestyńczyków, więc ;) ropa naftowa nagle traci
    na swej atrakcyjności; nie twierdzę, że i złotówka bierze w tej wojnie swój
    udział, bo boje się. ;) (ale nie mam wątpliwości co do tego, że Żydzi kupują
    samoloty za polskie pieniądze, podobnie jak i Hamerykańce płaca za poligrafię ;)
    pieniędzmi głupili takich jak Polacy czy inne Madziary; IMO fala ;) kryzysowa
    dopiero nadejdzie do Polski)

    Twierdzę, że z Polską międzynarodowość ;) liczy się tak jak nie przymierzając
    ze mną polscy zbrodniarze, którzy wiedzą o tym, że prawo :) im nie grozi, więc
    i ja jestem dla nich obojętny. :)

    I tu, i tu -- wszystko w rękach Boga.

    Możesz opiewać wspaniałość polskiej gospodarki, polskiego pieniądza, ale
    rzeczywistość
    jest straszliwa. :) Oczywiście sprawę może ,,poprawić'' :) interwencja państwa w
    sprawy
    kredytów hipotecznych, o której wspomniał pacan (bo jak go inaczej określić) Waldemar
    Pawlak. Gdy rolnicy tracili dorobek swego życia (właśnie dlatego później krzyczeli
    ,,znajdzie się kij na Balcerowicza ryj'') Pawlak siedział cicho, a teraz nagle chce
    ,,pomagać''. Na szczęście ;) taka pomoc jest jak przepompowywanie paliwa w samolocie
    ze zdrowego/szczelnego zbiornika do dziurawego. Znam (z opowieści) samolot, któremu
    zabrakło paliwa, bo durnowata załoga równała poziomy na skrzydłach. ;)

    : Wszystko rozbija o zarzadzanie. A to niestety kuleje w sketorze
    : panstwowym. PKO BP nie wykorzystalo swojego potencjalu. Nie zadbalo o
    : swoje produkty i wizerunek.

    Wizerunek PKO ma doskonały. Nie wiem, dlaczego tak jest, ale tak jest.
    Może niektórzy uważają, że to nadal PKO bank państwowy, nie PKO Bank
    Polski SA. :)

    : Zachodnie banki komercyjne zagraly na naszym rynku znacznie lepiej.
    : Naszczescie PKO sie zmienia i moze cos z tego bedzie.

    Będzie -- euro do złotówki w skali 1:1 lub 1:100. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'