eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHaraczRe: Haracz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Haracz
    Date: Tue, 05 Apr 2005 11:21:32 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 12
    Message-ID: <d2udue$jts$1@inews.gazeta.pl>
    References: <6...@n...onet.pl> <d2ub9a$muq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: umsldial-128.umsl.edu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1112718095 20412 134.124.144.128 (5 Apr 2005 16:21:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Apr 2005 16:21:35 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d2ub9a$muq$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:342795
    [ ukryj nagłówki ]

    rsa127 wrote:
    >
    > Ja się kiedyś spotkałem z tym w Travelplanet przy zakupie wycieczki. Mocno
    > mnie to zbulwersowało. Wyjaśnienia "konsultantki" mnie nie
    > usatysfakcjonowały. Zadzwonił do mnie tamtejszy dyrektor. Wyjaśnił, że
    > chodzi o to, że jak kupuję wycieczkę oni muszą przesłać do organizatora
    > wycieczki pieniądze tego samego dnia. Natomiast moje pieniądze docierają po
    > 1-2 dniach, a jeszcze w pewnych sytuacjach można próbować odwołać
    > transakcję. 3% wydaje mi się sporo za taką "usługę", ale częściowo poczułem
    > się usatysfakcjonowany wyjaśnieniami.
    >
    Bzdurne wyjasnienie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1