  • Data: 2005-04-06 23:10:45
    Temat: Re: Haracz
    Od: "Piotr" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora

    > A możesz podać jakie? podstawy prawne, że to jest legalne i zgodne ?? Bo
    mnie ich ubezpieczenie

    Ok, podaj podstawe ze jest nielegalne... Przyklad - aukcje i uzaleznianie
    oplaty za przesylke od rodzaju wplaty - np. wplata na konto 1 zl, wplata za
    pobraniem 2 zl. 2 zl poniewaz wysylajac za pobraniem to ja ponosze koszty na
    poczcie (oplaty za usluge pobrania). Oczywiscie w/g Ciebie jest nielegalne.
    Sprzedawca ponosi koszt - w przypadku wysylki za pobraniem wiekszy niz
    zwyklej - i dlaczego nie moze zaznaczyc ze w takim przypadku chce wiecej
    otrzymac aby nie doplacac?

    >nie interesuje, ja kartę ubezpieczon? mam i czuję się bezpieczny, a jak oni
    się boj? czego? to niech się >ubezpiecz?, ale mnie tym dodatkowo nie
    obci?żaj?.

    Skoro nie chcesz "ubezpieczenia" - czy ktos cie zmusza do tego zebys to
    kupil wraz z tym "ubezpieczeniem"? Nie pasuje - do widzenia...

    Jak widze niektorym wolny rynek do glowy uderzyl... Najlepiej zeby wszystko
    bylo super i za darmo...

    Pozdr.,
    Piotr