  • Data: 2012-03-05 18:12:07
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał część 3
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ harmoniczny nieuk cenzuruje mnie zamieszczę tutaj przesłanie
    do niego:

    harmoniczny, nie martwi mnie to, martwie się że wyprowadzisz na
    manowce panienki (z pewnymi wyjątkami: baran, mart, dadzą sobie radę).

    przyslę ci OMC (o mało co - jak mawiają na mojej wsi ) traderze kartkę
    ze stemplem okolicznosciowym z Wall Street, wiem że dojdzie, ponieważ
    umieszczę adres nadawczy: nieuk harmoniczny, Poland
    buhahahahhaaaaaaaaa

    nie rozumiem jak po tylu latach "gry" nie zrobiłeś postępu, żadnego,
    to prawdziwa grecka tragedia