  • Data: 2012-02-26 17:58:36
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał część 3
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > poni=BFej cytuj=EA skutek rekomendacji harmonika:
    >
    > cytuj=EA wpis go=B6cia ze stada dawc=F3w:
    >
    > Witaj Pawle,
    > Na wst=EApie wielkie dzi=EAki za wspania=B3ego bloga, ma=B3o co si=EA udzie=
    > lam
    > ale za to regularnie czytam. Prosz=EA o analiz=EA DSS, jestem ju=BF na
    > sporym minusie i jak tak dalej p=F3jdzie to mnie kobieta z domu wyrzuci,
    > a mo=BFe czeka=E6 do maja, mam spory k=B3opot.
    > Pozdrawiam
    >
    > koniec cytatu buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Ależ tu nie ma nic o tym, że wszedł w DSS na podstawie rekomendacji
    harmonika. Wszedł i szuka teraz u niego ratunku. Gdyby spytał mnie
    powiedziałbym mu, że przy podwójnym szczycie na tym papierze na 23.75, ma
    spore szanse spaść na 5,05. Ale niech nie sugeruje się tym co ktoś pisze w
    internecie, czy to jest harmonik, charlie czy kc.

    pozdrawiam
    kc