  • Data: 2002-08-12 18:38:51
    Temat: Re: Hasla i dostep online do bankow w USA
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    Mam konto w Bank Of America. Wystarczy jedno haslo (nie ma tokenow ani
    hasle jednorazowych). Ciekawostka jest to, ze wlasciwie nie ma czegos
    takiego jak polecenie przelewu. W BofA po pierwsze platnosci mozna
    dokonac tylko na rzecz instytucjii a co ciekawe jesli nawet robisz to
    przez internet nie znaczy ze "przelew" pojdzie droga elektroniczna.
    Kiedys zdarzylo mi sie tak, ze zaginela platnosc wykonana przez internet
    w BofA, okazalo sie, ze bank WYSLAL CZEK do odbiorcy i czek po prostu
    gdzies zaginal na poczcie. Wgole wiekszosc transakcji tutaj jest
    bardziej oparta na poleceniu pobrania niz poleceniu przelewu. Istnieje
    cos takiego jak "wire" ale jest to dosyc kosztowna impreza. Jak ostatnio
    dokonalem takiej operacji to z mojego konta pociagnieto oplate w
    wysokosc 6 USD a odbioraca musial za to zaplacic 11USD. Ten "wire"
    wyglada bardziej jak przelew miedzybankowy (nie przez KIR ale
    bezposrednio) (zreszta na dokumencie byl wpisany FED a nie bank
    odbiorcy)

    Jako ciekawostke powiem, ze posiadam konto business w Wells Fargo. Maja
    oni serwis platnosci internetowych dla kont typu business. Jak
    mysllicie, jesli zdefiniuje przelew w internecie i dokonam takiego
    przelewu za jakos usluge, to w jakiej formie zostanie dokonana platnosc?
    Wedlug banku - w 99% przypadkow zostanie wyslany czek :))

    AP

    In article <3...@U...chem.uw.edu.plTO>, rafpo-dated-
    1...@U...chem.uw.edu.plTO says...