  • Data: 2007-05-07 18:22:50
    Temat: Re: Hipoteka+Remont -> Gdzie
    Od: malyd77 <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie oddawaj Polski oszołomomhttp://www.skubi.net/nieoddaj.html
    > "In order to form an immaculate member of a flock
    > of sheep one must, above all, be a sheep"
    > - Albert Einstein

    Kolejne uwagi co do warunków ofert i obsługi klienta
    Dziś pojechaliśmy z Żoną do Centrum finansowego mBank do Katowic.
    Pani nie chciała z nami rozmawiać ponieważ nie dzwoniliśmy na mLinie.
    Niestety dzwoniliśmy pani oddzwoniła i powiedziała że ktoś się z nami
    skontaktuje i od tego czasu Cisza. Ech te darmowe banki. Po naszych
    wyjaśnieniach Pani nas przyjęła oto warunki dla powyższego kredytu z
    zł.
    5,9 % = 4,4% Wibor 3 miesięczny + 1,5% marży !! Chyba 60000zł to za
    mała kwota
    1,5% -> prowizji
    1,5% -> obowiązkowego ubezpieczenia na życie i trwałej niezdolności od
    pracy płatne raz na dwa lata od 25 miesiąca rata jest powiększana z
    tego tytułu o 0,02% od zadłużenia
    0,2% -> ubezpieczenie pomostowe do czasu wpisania banku do hipoteki
    3,5% -> ubezpieczenia niskiego wkładu (3,5% z 20% zadłużenia)
    nadpłaty bez żadnego problemu
    brak oceny rzeczoznawcy czyli ten koszt odpada
    Kredyt w CHF to samo tylko że Libor 3 miesięczny a oprocentowanie
    4,05%

    Pani zwracała uwagę na bilansowanie. Obsługa w skali 1-5 ->3,5

    Zaraz obok jest Multibank przy okazji weszliśmy spytać
    5,6% = 4,4 % Wibor 3 miesięczny + 1,2% marży
    1% -> Prowizja banku
    0,20% -> ubezpieczenie kredytu w TU EUROPA i Generali (od kwoty
    kredytu)
    0,0065% miesięcznie ubezpieczenie nieruchomości
    3,5% -> ubezpieczenia niskiego wkładu (3,5% z 20% zadłużenia)
    1,5% -> ubezpieczenie pomostowe do czasu wpisania banku do hipoteki

    Kredyt w CHF Libor 3 miesięczny -> Oprocentowanie ->3,45%
    Nadpłaty, szybsza spłata, przewalutowanie -> gratis
    brak oceny rzeczoznawcy czyli ten koszt odpada
    Dają na cały okres konto MY gratis :)
    Obsługa w skali 1-5 -> 4

    Open Katowice Korfantego 2 -> Tam z nami nie chcieli rozmawiać.
    Powiedzieli że 60000 to za mało na rozmowę w ich biurze i skontaktuje
    się z nami ich przedstawiciel. Pomimo że wypełniłem tabelkę na ich
    stronie. Widać kredyty 60000 nie wszystkich interesują

    To tyle na dziś
    Jutro chyba też gdzieś się wybiorę
    Pozdrawiam
    Dawid