  • Data: 2007-05-08 17:02:30
    Temat: Re: Hipoteka+Remont -> Gdzie
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    malyd77 wrote:
    (...)

    > Open Katowice Korfantego 2 -> Tam z nami nie chcieli rozmawiać.
    > Powiedzieli że 60000 to za mało na rozmowę w ich biurze i skontaktuje
    > się z nami ich przedstawiciel. Pomimo że wypełniłem tabelkę na ich
    > stronie. Widać kredyty 60000 nie wszystkich interesują

    Osobiscie poradziłbym "olej Open Finance" bo z moich kilku kontaktów z
    tym doradcą to oceniam ich najgorzej. Nie to żeby nic nie powiedzieli,
    ale mało przykładali się do tematu. Praktycznie to co mi zaproponowali
    to wszystko wiedziałem i każda panienka w dowolnym banku powie dokładnie
    to samo, a chodzi przecież o to żeby było lepiej? ;) Lepiej było w
    Expanderze, tutaj poczułem się jak klient no i proponowano mi konkretne
    rozwiązania probemu...

    A najlepiej znaleźć małe biuro doradcze, oni potrafią wyczarować cuda ;)