    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Historia kredytowa w PL
    Date: Tue, 17 Feb 2009 17:30:18 +0100

    Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> writes:

    > Problem w tym, że to nie do końca działa tak jak mi się początkowo
    > wydawało (IMVHO). BIK jest w pewnym sensie domyślnie traktowany przez
    > banki, które go odpytują jako źródło TYLKO I WYŁĄCZNIE negatywnej
    > informacji o kliencie (czyli - gdzie i jak bardzo podpadł?).

    Nie wiem jak Ci się wydawało, ale zapewniam Cię, że BIK nie jest
    traktowany jak czarna lista. Dla niektórych kredytów jest (był?) wręcz
    jak biała (tj. jeśli Iksiński ma/miał kilka kredytów obsługiwanych
    dobrze) to ma większe szanse niż Igrekowski który w BIK nie występuje.

    Co do scoringu BIK to się nie wypowiadam, bo nie wiem.

    KJ