  • Data: 2009-02-17 16:49:54
    Temat: Re: Historia kredytowa w PL
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lut, 11:13, Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>
    wrote:

    > Sam raport nie przedstawia też żadnych konkretnych
    > informacji liczbowych z których by wynikało, czy jesteś rzetelnym czy
    > nie rzetelnym kredytobiorcą..

    Ale chyba pokazuje historie danego rachunku kredytowego z
    wyszczegolnieniem miesiecy? Czyli zawiera informacje o tym czy splaty
    byly terminowe i jak dlugo rachunek istnieje?

    > zestawienie jest ilościowe i tak naprawdę,
    > czym mniej tam masz wpisane w ogóle, tym lepiej (IMO!).

    Wlasnie na ten temat dostaje sprzeczne informacje. Logicznie
    rozumujac, pozytywna historia powinna pomagac.

    > co najśmieszniejsze, każde zapytanie do BIK zmniejsza twój score ;) dobre...

    To akurat mnie malo bulwersuje, bo to standard na swiecie. :) Jezeli
    ktos sklada dziesiec wnioskow w ciagu tygodnia, to kredytodawcy MOGA
    przypuszczac, ze jest nieco zdesperowany, a co za tym idzie, w
    nienajlepszej sytuacji finansowej.

    Zakladam, ze BIK odroznia "miekkie" zapytania (info weryfikujace dane,
    zapytania wlasne kientow) i "twarde" (przy wnioskach kredytowych)?