  • Data: 2009-02-17 18:22:57
    Temat: Re: Historia kredytowa w PL
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lut, 13:06, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Dokładnie. Pozytywna historia w BIK nic (bonusowego) nie daje, natomiast
    > negatywna przekreśla szansę na cokolwiek.
    >
    > Innymi słowy : klient z bardzo pozytywną historią w BIK nie dostanie nic
    > więcej niż klient "z ulicy".

    No to, kuna, szalenie motywujace! :)

    Nie spodziewalem sie wprawdzie ze jesli w przyszlosci, po dwoch-trzech
    latach posiadania polskiej karty kredytowej, wejde do jakiegos
    Expandera czy OpenFinance'a to szampan bedzie lal sie strumieniami, a
    piekne doradczynie kredytowe beda mi siadaly na kolanach i szeptaly:
    "U mnie wez kredyt, u mnie!", ale myslalem, ze cos pozytywnego sobie
    buduje.

    A tak na marginesie: Mialem smialy plan kupowania sobie np. kawy co
    miesiac ta karta i splacania w terminie. Warto sie trudzic, czy - z
    punktu widzenia historii kredytowej - moge sobie karte rownie dobrze
    trzymac w szufladzie?