    From: <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Historia pewnego przelewu
    Date: 22 Mar 2002 10:23:02 +0100

    Dziwna historia...

    Zawsze myślałem, że nazwa odbiorcy przelewu jest podawana po to aby
    zweryfikować poprawność numeru rachunku. Bank przyjmujący przelew zobowiązany
    jest dokonać takiej weryfikacji. Ja na Twoim miejscu oprócz złożenia reklamacji
    zgłosiłbym skargę do nowej instytucji (tylko nie pamiętam nazwy - coś w rodzaju
    Rzecznika Praw Obywatelskich - tylko, że dla klientów banków)
    Poza tym na przyszłość sprawdzaj dwa razy zanim wyślesz komuś swoje pieniądze.

    Janek