eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHistoria pewnego przelewuRe: Historia pewnego przelewu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Historia pewnego przelewu
    Date: Fri, 22 Mar 2002 10:38:14 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <a7etvd$2dr$1@news.tpi.pl>
    References: <a7ep48$fef$1@news.tpi.pl> <0...@n...onet.pl>
    Reply-To: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl>
    NNTP-Posting-Host: castro.matrix.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1016789805 2491 195.116.201.2 (22 Mar 2002 09:36:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Mar 2002 09:36:45 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-Subject: Odp: Historia pewnego przelewu
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:171750
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
    > Dziwna historia...
    >
    > Zawsze myślałem, że nazwa odbiorcy przelewu jest podawana po to aby
    > zweryfikować poprawność numeru rachunku. Bank przyjmujący przelew
    zobowiązany
    > jest dokonać takiej weryfikacji. Ja na Twoim miejscu oprócz złożenia
    reklamacji
    > zgłosiłbym skargę do nowej instytucji (tylko nie pamiętam nazwy - coś w
    rodzaju
    > Rzecznika Praw Obywatelskich - tylko, że dla klientów banków)

    To się nazywa arbiter. Znalazłam w sieci co powinien zawierać wniosek, ale
    niestety nie znalazłam namiarów. Może ktoś zna?

    > Poza tym na przyszłość sprawdzaj dwa razy zanim wyślesz komuś swoje
    pieniądze.
    >
    Problem polega na tym, że od ponad roku pieniądze były wysyłane na to konto
    i zawsze trafiały. Numer konta od ponad roku był błędny no i jakoś nikt tego
    nie zawuazył. Dopiero teraz kiedy PKO BP zaczęło nową, "lepszą" drogę
    życia - zaczęło komputerowe księgowanie, pojawił się problem, jak się
    okazało trudny do rozwiązania. Dodam, że onto założone jest po to, aby bank
    PKO BP ściagał sobie z niego raty kredytu. Twierdzą, że wiedzą iż pieniądze
    należą do mnie ale mi ich nie oddadzą. Zaprawdę powiadam - dziwne to
    wszystko, no ale to przecież PKO BP.
    --
    Pozdrawiam

    Joanna




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1