  • Data: 2009-09-13 20:10:44
    Temat: Re: Historia pewnego skimmingu
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > To pisał jakiś niefachowiec. Zapewne chodziło mu o to, że ma blokadę na
    > wypłatę z jakiegoś greckiego bankomatu.

    Moja sytuacja :
    1) mBank - limit na wypłaty z bankomatu 50 PLN (karta używana dotychczas
    raz - przez 2 lata),
    2) Alior - limit wypłat ustawiany zmiennie, standardowo bardzo niski (w
    razie czego mogę wypłacić środki w placówce).

    Obydwie karty mają zablokowane transakcje bezgotówkowe (i internetowe).

    Śpię w miarę spokojnie :)

    --
    Mithos