  • Data: 2009-10-08 06:10:56
    Temat: Re: Hop hop, zlotoluby-bywajcie
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    PoG >$1050 dzis rano i jestesmy na nowym terytorium
    Sa tacy specjalisci co mowia ze cena moze sie teraz podwoic
    bo dolar wlasnie osuwa sie jako waluta swiatowa;
    Moje srebrne dzbanuszki tez co-nieco w nocy na zycie zarobily.

    Wczoraj przyszedl kupiony na eBayu talerzyk srebrny. " 2nd chance offer,
    za jedne ?35(ok 160zl). Zle sfotografowany, brzydkie plamy i wystawiony
    w rubryce dla idiotow: w metaloplastyce. Lubie tam kupowac bo idioci sie
    czesto nie znaja i mozna cos tam tanio wyrwac. Talerzyk ma piekne punce
    z 1931r,
    plamy nie takie zle by ich nie odczyscic a najwazniejsze ze ma 157Gm
    sterling
    klasy srebra. Czyli to duza plaska moneta na ktorej moge cos postawic,
    ma krolewskie
    gwarancje wartosci wypuncowane z tylu i rosnie codziennie na wartosci,
    bedzie odporna
    na inflacje. I ja to kupilem niezle ponizej ceny zlomu!

    fatso