  • Data: 2014-03-08 21:12:39
    Temat: Re: I komu teraz lać ?
    Od: mx <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.03.2014 00:45, Waldek wrote:
    > BZ WBK - zabawa na finiszu
    > w BGZ wiewiórkom orzeszki się kończą
    > - no i komu tu teraz polać ?
    >
    > Moze jakieś propozycje jaki bank jest obecnie najbardziej "godzien"
    > aby otrzymywać przelew od pracodawcy ?

    Cieszmy się okresem karencji, żaden bank nie premiuje ale jeszcze żaden
    nie pobiera opłat za polewanie. Wkrótce to się zmieni, myślę że tak z
    jeden procent banki będą kasować od wpływu wynagrodzenia. Dziwny był ten
    owczy pęd po nasze wynagrodzenia. Jak kasa wpłynie, to dla banku same
    wydatki: karty, bankomaty, przelewy, itp.