eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiI po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?Re: I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
  • Data: 2024-09-22 15:00:19
    Temat: Re: I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2024 o 14:50, _Master_ pisze:

    > Czyli zostawiamy decyzję bankom nad którymi się za grubą kasę
    > OPIEKUJEMY? To banki właśnie zadecydowały że tylko opóźniają
    > armagedon. To po co cały ten nadzór bankowy? Banki i tak robią po
    > swojemu.

    Nie wiem. Ale w tym wypadku na pewno nie zadziałał właściwie - w mojej
    ocenie.

    > Głupio robią bo gdyby proponowały ugody wcześniej nie musiałyby tyle
    > oddawać. I to by było mądre rozciąganie w czasie. Teraz boją się o
    > terminy przedawnień.

    Kto? Bo nie jest to dla mnie jasne. I czego.

    > Jak kilka lat temu pisałem że przedawnienia ich pogrążą to słyszałem
    > że nie ma takiego prawa i że banki będą STRASZYĆ wynagrodzeniem za
    > nieuprawnione posługiwanie się kredytem. I co? Znowu wyszło na moje.

    Przybliż, o jakie przedawnienie chodzi. Może i pisałeś, ale trochę
    ciężko mi wyszukiwać kilka lat wstecz tej wypowiedzi, a zaintrygowałeś
    mnie.

    > TAK. potwierdzam. W zeszłym roku zawarłem UGODĘ. Tak chciałem i tak
    > dla mnie było opłacalnie i wygodnie. Gdyby banksterka nie traktowała
    > klientów wg SIEBIE to życie byłoby LEPSZE.

    Bo Bank to nie jest racjonalnie działająca osoba. To osoba prawna. Jest
    prezes, który klienta pewnie od lat nie widział. Jest pracownik, który
    ma płacone za realizację procedur. I masa prawników, którzy żyją z
    rozwiązywania, a nei rozwiązania problemu.
    --
    (~) Robert Tomasik