eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emeryturRe: [II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
  • Data: 2010-01-10 12:24:03
    Temat: Re: [II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Kois" news:1hfuyehs7cyvq.dlg@kojer.kojer

    > Nadal nie rozumiesz. Dla ogółu Niemców byłeś takim samym brudasem i
    > pijakiem jak reszta.

    To fakt.

    > Tak jak teraz dla ciebie każdy murzyn to brudna leniwa
    > małpa.

    Nie każdy. Ale większość :)

    > Tak samo z przestępczością idącą za emigracją. Z Polakami było to
    > samo. Radzę to sobie przemysleć bo niedługo mogą np. zacząć przeganiać z
    UK
    > Polaków stosując podobną do twojej argumentację. Z mojej strony EOT.

    Już przeganiają - patrz co się m. in. działo po tym jak polska hołota
    przyjechała do Belfastu na tourne w czasie meczu eliminacyjnego do MŚ.

    > Ale grupa właściwa, ta jest o bankach.

    Polityka, ekonomia, demografia to wszystko przekłada się na pieniądze a jak
    pieniądze to i banki :)

    No ale jak EOT to EOT.