eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur › Re: [II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
  • Data: 2010-01-10 14:01:53
    Temat: Re: [II Filar] Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "corner" news:hiclv9$dnh$1@mx1.internetia.pl

    > Ale ta składka z KRUS jest za niska na cokolwiek.

    No to zróbmy coś po środku tego co zabiera KRUS i ZUS. Po za tym czy dwa
    zakłady ubezpieczeń społecznych, które różnią się pomiędzy sobą (w ogólnym
    ujęciu) tylko nazwą są tak niezbędne w naszym kraju? Czy nie może być jeden,
    który będzie zbierał od ogółu po równo?
    Czy Polacy są skazani na swoistego rodzaju terroryzm partii rolniczych,
    które KRUSu bronią jak Częstochowy?

    Może ja jestem za głupi, albo absurdy na jakich opiera się Polska
    przerastają moją percepcję umysłową...