  • Data: 2010-01-03 20:03:26
    Temat: Re: IKE
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" news:hhqskn$4k4$1@news.onet.pl

    > Będzie problem, w czerwcu 2003 ktoś się jednak opowiedział m. in. za
    > wyższym VAT-em... Minimalna stawka podstawowa w UE 15%.

    Bije się w piersiówkę! Zapomniałem napisać, że wychodzimy jako kraj z
    eurosojuza (Polska może się podzielić - ja zamieszkam w tej normalnej
    części, która opuściła ramiona niebieskiej komuny). :)

    > Minimalne stawki akcyz różnych w UE... trzeba wyliczać?

    Nie będziemy już w objęciach niebieskich biurokratów i komuchów. Nie
    będziemy zatem mieli z tym problemów :) ZERO AKCYZ i parapodaktów.

    > Wymagania UE co do istnienia niektórych dziwnych stanowisk (np.
    pełnomocników
    > ds. zbędnych).

    Jeszcze raz powtarzam (naprawiam swój błąd z poprzedniego postu) - nie
    siedzimy już w UE. Takiego wała dla bruskelskiej biurwy! :)

    > Było wiele pomysłów płacenia procentu od funduszu płac, prościej już
    trudno.
    > W sumie wykonalne - spłaszczyć stawkę, zlikwidować ulgi i nic (szkoda, że
    nie
    > "nikt"...) już nie stoi na przeszkodzie. Zero indywidualnych rozliczeń w
    przypadku
    > umowy o pracę.

    A więc widzisz - da się! Trzeba tylko chcieć. Dodatkowo znikają nam
    głupkowate formy zatrudnienia itp. bo jak by nie patrzeć każda praca
    przynosi jednakowe profity i koszty.

    Nas nie będzie w UE :]