  • Data: 2010-01-03 21:45:35
    Temat: Re: IKE
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi pisze:
    > "Bogdan B." news:hhqd73$j39$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > OK Zgoda, ale jest jedno ale. Może ja jestem przewrażliwiony ale w przypadku
    > IKE istnieje ryzyko (mało realne, ale zawsze), że państwo zacznie coś przy
    > tych pieniądzach majstrować. Dlatego też jeżeli już miał bym inwestować w

    Z IKE można się w każdej chwili wycofać. Zatem prawdopodobieństwo
    tego, że państwo znacjonalizuje IKE jest takie samo, jak
    prawdopodobieństwo tego, że znacjonalizuje supermarket funduszy
    inwestycyjnych w mbanku.

    > Gdyby konstrukcja mBankowego IKE stanowiła swoistego rodzaju nakładkę na SFI
    > to był by to produkt godny uwagi i sam zastanowił bym się czy może dla
    > zabawy nie przelać do nich kilku stówek :)

    Ustawa zezwala na lokowanie pieniędzy w inwestycje jednego TFI, zatem
    lokowanie w Skarbiec oraz w inne TFI jest ustawowo niemożliwe.

    --
    Liwiusz