  • Data: 2009-02-17 21:09:07
    Temat: Re: IKE Obligacje kilka pytań
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <c...@g...com>
    news:9f0a2276-d988-42b0-a908-18a350ad8443@41g2000yqf
    .googlegroups.com

    > Dla mnie problem jest nie tylko w belce - likwidując IKE mam
    > ograniczenie wpłat do tego roku, tracę poprzednie limity, Dlatego imo
    > jest o co walczyć.

    Dla mnie najważniejszą rzeczą w przypadku likwidacji IKE w mBanku było
    załapanie się na zakup obligacji oprocentowanych 7% w skali roku. Udało się
    i jestem szczęśliwy :) A o belce już nie myślę - pożegnałem się z mBankiem,
    wszelkimi zawiłościami, niekompetentnymi "specjalistami" od IKE i z tego co
    widzę wyszło mi to na zdrowie - szczególnie to psychiczne. :)