  • Data: 2004-08-21 22:27:10
    Temat: Re: ING BSK - Konto Standard?
    Od: "Gall Anonim" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przeczytałem, że nie ma możliwości sprawdzenia salda w bankomatach
    PKO.
    > Sprawa wydaje się co najmniej kuriozalna. Przecież właścicielem
    Inteligo jest
    > PKO BP. Poza tym w w umowie nie ma chyba nic na ten temat, a w
    tabeli opłat i
    > prowizji jest tylko zaznaczone, że jest możliwość sprawdzenia salda
    > bankomatach Euronetu, ale nie ma ani słowa o tym, że nie można tego
    zrobić w
    > bankomatach własnych banku. Kpina totalna!

    A co sie tak nagle wszyscy tego czepili.
    PKO BP marmurkowe (swoja droge wkrotce maja wprowadzic obsluge
    Superkont przez net) i Inteligo to
    dwa systemy, powiedzmy delikatnie niezbyt kompatybilne ;))
    Z tego co sie orientuje to karty Inteligo, mimo tego ze sa wydawane
    przez PKO BP, to sa obslugiwane
    przez Euronet, stad brak mozliwosci sprawdzania salda w bankomatach
    PKO BP.
    Chcesz miec na biezaco informacje o operacjach na koncie, zamow
    serwis SMS.
    To tylko dwa piwa w miesiacu, a naprawde ulatwia zarzadzanie srodkami.