  • Data: 2004-08-21 22:05:21
    Temat: ING BSK - Konto Standard?
    Od: "Gmork " <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam się, w którym banku założyć sobie konto osobiste. Podstawowy
    warunek to niska prowizja, tanie przelewy oraz dostęp do konta przez
    Internet. Zastanawiałem się nad Inteligo, ale w którymś z ostatnich wątków
    przeczytałem, że nie ma możliwości sprawdzenia salda w bankomatach PKO.
    Sprawa wydaje się co najmniej kuriozalna. Przecież właścicielem Inteligo jest
    PKO BP. Poza tym w w umowie nie ma chyba nic na ten temat, a w tabeli opłat i
    prowizji jest tylko zaznaczone, że jest możliwość sprawdzenia salda w
    bankomatach Euronetu, ale nie ma ani słowa o tym, że nie można tego zrobić w
    bankomatach własnych banku. Kpina totalna!

    W sumie ING BSK wychodzi dosyć drogo, a SUPERKONTO w PKO BP nie oferuje
    dostępu on-line. Co w ogóle sądzicie o Koncie Standard i jego
    funkcjonalności? W sumie to chyba nie mam zbyt wielkiego wyboru, ale
    chciałbym się Was zapytać czy system BSK Online chociaż działa jak należy czy
    są z tym problemy.