eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING Bank ŚlaśkiRe: ING Bank Ślaśki
  • Data: 2008-07-19 19:37:38
    Temat: Re: ING Bank Ślaśki
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Nieprawda. Karta przestaje zniknac kiedy jej rachunek zostaje
    > zamkniety co dla klienta ma duze znaczenie np. przy ubieganiu sie o
    > kredyt (wpis w BIK), a taka niezamknieta karta moze zmniejszac
    > zdolnosc.

    Karta jest zamknieta, konto karty nie. Oczywiscie, to moze zmniejszac
    zdolnosc kredytowa, przeciez w ciagu tych np. dwoch miesiecy czy ile
    tam chcesz mozesz zostac obciazony za wczesniejsze transakcje. Takie
    zycie, jak sie uzywa produktow umozliwiajacych zaplate po fakcie.

    > Zreszta bank przyznal sie do bledu i jednoczesnie przyznal, ze wina
    > lezy po ich stronie, a dokladnie po stronie pracownika, ktory
    > zapomnial' zaznaczyc w systemie ze karta ma byc zamknieta (podobno
    > zaznaczyl tylko, ze nie chce karty na kolejny rok).

    Bank mogl sie przyznac nawet do skutkow budowania drogi zelaznej, to
    niczego nie zmienia.

    Bank ew. moze nie pokazywac np. w BIKu i/lub klientowi takiego konta,
    to wszystko. Przeczytaj sobie umowe z bankiem, w szczegolnosci okres
    wypowiedzenia (istnieje jakis?), po tym okresie klienta i banku nie
    wiaze umowa i to, ze w jakims tam internecie itp. cos tam widac nie
    powinno go interesowac.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1