eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING BankOnLine - "Nieudane logowanie"Re: ING BankOnLine - "Nieudane logowanie"
  • Data: 2004-11-13 18:02:01
    Temat: Re: ING BankOnLine - "Nieudane logowanie"
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisal(a):
    > Dzisiaj wchodząc do systemu zauważyłem informację:
    >
    > Nieudane logowanie: 2004-11-13 10:27:13
    >
    > Najciekawsze jest to, że o tej godzinie nie korzystałem z systemu i
    > zastanawiam się skąd to się wzięło. Dochodzę do wniosku, że albo ktoś
    > próbował się zalogować na swoje konto i po prostu coś mu się pomyliło. Tak
    > czy inaczej mam dwa pytania do użytkowników tego systemu. Czy informacja o
    > nieudanym logowaniu jest po jakimś czasie usuwana z ekranu głównego czy
    > teraz po każdym wejściu będzie ona wyświetlana? Czy w przypadku kilku prób
    > nieudanego logowania byłaby wyświetlana informacja o nich wszystkich?

    Ktoś zna Twój login i próbował się logować. Wyświetlana jest zawsze
    ostatnia nieudana próba.

    Kiedyś było też tak (nie wiem, czy dalej ten idiotyczny zapis mają), że
    po trzech takich logowaniach płacisz 30 zł za wydanie nowego klucza. I
    nie ma zmiłuj i tłumaczenia, że to nie Ty. Fajnie, nie? Dlatego nie
    polecam tego banku do prowadzenia takiego zwykłego RORa, jest sto
    lepszych. Na plus jedynie spora liczba bankomatów na Śląsku.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1