  • Data: 2003-08-25 13:01:45
    Temat: Re: ING Online i OKO w walucie
    Od: "Radek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > widze ze nalezysz do gosci ktorzy lapia sie na hasla w stylu kup a
    dostaniesz
    > 50% wiecej gratis... Za to wszystko musisz zaplacic 250zl rocznie.

    nie łapię się - szczegóły poniżej

    > standard. Oprocentowanie slabe - lepiej miec limit w mbanku.

    tyle, że w mbanku trzeba mieć cierpliwość do beznadziejnej obsługi i
    dłuuuuugich terminów rozpatrywania wniosków. Składałem już wnisoek o limit w
    mbanku. Dostałem o 500pln mniejszy niż chciałem (nie wiem skąd im to wyszło,
    że akurat o 500), ale po podpisaniu umowy zapadło milczenie ze strony banku.
    Po ok. 2 tyg. sam zatelefonowałem i dowiedziałem się, że chcieliby jeszcze
    jednego pita5 ( za kolejny miesiąc). W związku z tym podziękowałem za limit
    w tym banku. Oprócz rachunku firmowego i funduszy, czasem emaxa nie
    korzystam z pozostałych usług tego banku. Nie mam czasu ani nerwów do
    niedysponentek (szczególnie z działu kredytów).

    > to mozna miec bez ROR.

    no pewnie, że można. i kolejny bank, kolejne ID/hasło, kolejny numer
    rachunku, itp. itd. A oprocentowanie w zasadzie takie same.
    Poza tym z dostępem inetowym za darmo, to chyba tylko multibank daje coś
    takiego?

    > za Mastercarda musisz zaplacic 80zl rocznie.

    na razie go nie wziąłem, ale pewnie wezmę. na razie mam Visę w innym banku z
    sensownym limitem (i podglądem online), więc musieliby mi dać co najmniej
    ten limit żebym się skusił na drugą KK.

    Wychodzi ze konto kosztuje cie
    > 330zl rocznie i jest do tego tak fatalnie oprocentowane ze nie ma sensu
    tam
    > trzymac zadnej wiekszej gotowki.

    a kto powiedział, żeby tam trzymać kesz?! wiadomo, że pieniądz musi pracować
    i od tego są OKO, fundusze i giełda ;-)
    konto wychodzi 20*12=240 + maestro (12) = 252zł

    > A teraz pomysl - masz Mastercada Lucasa za 59zl i karte Maestro
    przedplacona
    > za 9zl - razem 68zl plus konto w mBanku. Masz dostep online do konta,
    Maestro
    > i Mastercarda a placisz prawie 5 razy mniej.

    i masz 5 razy więcej pinów, kart w portfelu itp. ;-)

    A jak bedziesz chcial to mozesz
    > wyplacac ze wszystkich bankomatow (choc to uwazam za zbedne, po to sa
    > bezplatne bankomaty)

    taaak? a to ciekawe. pewnie masz koło domu lub miejsca pracy jakiś bezpłatny
    bankomat. nie jeździ w ogóle po kraju, a jeśli w ogóle, to dziwnym trafem
    zawsze zauważasz Euronet ;-)))

    - i tak wyjdzie to o wiele taniej niz konto Prestiz w
    > ING.

    taniej może i tak. co nie znaczy, że lepiej i wygodniej.

    >W dodatku roznica odsetek w mBanku i ING zapewni pokrycie np. oplat za
    > sporydaczne korzystanie z obcych bankomatow.

    hmmm... na emaxie: 3,9%, OKO w ING: 3,3; 3,8; 4,0%. ze wskazaniem na tę w
    środku. jak dla mnie - różnica mała.
    .
    Ja nie widze zadnego sensu w
    > posiadaniu konta Prestiz, no chyba ze zalezy ci na nazwie...

    rachunek mógłby się nawet nazywać Lew w kosmosie. Nazwa nie jest ważna.
    Ważne jest zadowolenie klienta. I tu nie mam nic do zarzucenia.

    Kiedyś też bawiło mnie oszczędzanie na wszystkim i korzystanie z
    pojedynczych usług różnych banków. Teraz doszedłem do wniosku, że warto by
    było scentralizować to, co się da, w jednym miejscu. No i prawie mi się
    udało :-)

    Radek

    ps. czekam na kontrę ;-)