  • Data: 2011-10-14 08:33:42
    Temat: Re: ING i brak potwierdzania jednorazowym kodem
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.10.2011 16:16, Lukasz wrote:
    > Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > zauważyłem, dlatego równolegle szukam innej oferty i pytam czy jeszcze
    > jakiś bank takich "udogodnień" nie ma

    ten bank niestety jest inny, np logowanie z wpisywaniem co którejś
    litery hasła jest mocno upierdliwe, aczkolwiek da się przyzwyczaić,
    wpisując niejako w pamięci nieaktywne literki. Niestety w wersji "lite"
    serwisu nie pokazują się miejsca na nieaktywne literki, co czyni
    wpisanie hasła wyjątkowym wyzwaniem (podaj 1,5,14,21 i 27 literę z 30
    znakowego hasła - życzę powodzenia)
    Marx