    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING i księgowanie zaległych opłat
    Date: Wed, 05 Sep 2007 23:31:15 +0200

    Wojciech Nawara pisze:

    > Mam pytanie - jak zachowuje się ING w przypadku próby zaksięgowania
    > opłaty i braku wystarczającego salda?
    >
    > Tzn. debetują i księgują mimo wszystko, do tego karne odsetki/opłaty i
    > przewalone na resztę życia ;-) czy jest coś takiego jak "zaległe
    > prowizje" i opłata się zaksięguje dopiero, gdy będzie z czego pobrać?

    Spytałem w ING. Poniżej przytaczam odpowiedź:

    <cytat>
    W odpowiedzi na Pana maila uprzejmie informuję, iż w sytuacji,
    kiedy na rachunku brak jest wystarczających środków do pobrania
    prowizji, Bank pobiera kwotę, która aktualnie jest na rachunku.
    Powoduje to powstanie salda debetowego.
    Pozostała część prowizji, pobierana jest po wpływie środków na
    rachunek.
    </cytat>

    Czy ktoś mógłby mi przetłumaczyć z ichniego na nasze? Skoro bank pobiera
    kwotę, która jest aktualnie na rachunku, a pozostała część
    prowizji/opłaty później, to przecież NIE powoduje to powstania
    (niedozwolonego) salda debetowego. Co zatem miał na myśli poeta?