  • Data: 2004-05-06 11:08:44
    Temat: Re: [ING] karty przedpłacone
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dave napisał:

    > bo jej nie masz.

    Jednak bank twierdzi inaczej. I o to mi chodzi.

    > Masz karte i mozesz korzystac z karty w ramach jej
    > regulaminu.

    I właśnie.

    > przelewam tak i siak jak mi akurat wyjdzie i zawsze dziala. Nie mam przy tym
    > zadnej umowy o prowadzenie konta mimo ze ono faktycznie istnieje.

    To, że działa, to inna sprawa. Jestem świadom, że prawie żadne banki nie
    sprawdzają pola 'odbiorca', że obecnie liczy się to, czy zgadza się lk.

    Jednak nadal pytanie brzmi: kto teoretycznie powinien być wpisany w polu
    'odbiorca'.

    Jeśli - tak jak twierdzi ING - posiadacz karty - to na jakiej podstawie?

    > tez przejdzie tak i tak :-)

    j/w

    > wiec wyobraz sobie ze bank zrobil dla ciebie subkonto do karty i to konto
    > nie jest juz Twoja sprawa.

    Ale TP nie wmawia mi, że to mój rachunek i że mam przelewać wpisując w
    danych odbiorcy moje dane. Jasno powiedziane jest, że rachunki należą do
    TP i przelewa się na rzecz TP. W ogóle sprawa z TP niewiele ma wspólnego
    ze sprawą rachunków przypisanych do poszczególnych kart przedpłaconych ING.