eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKURe: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
  • Data: 2005-02-08 09:34:12
    Temat: Re: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    iTuiTu wrote:
    > Ktoś z Was się przesiadał z VIPa w ING na Aquariusa w Multibanku?
    >
    > Jak wygląda poziom bezpośredniej obsługi w Multi w odniesieniu do ING
    > (albo generalnie jak to wygląda). W ING czuć wyraźnie różnicę między
    > 'normalnym' traktowaniem a poziomem obsługi "vipów"....
    >
    > No i czy oferta jest porównywalna? Czegoś Wam brak w Aquariusie - albo
    > coś ewidentnie przebija konkurencję w tym typie (obsługi) rachunków?

    Ja mam zwykłe Konto Z Lwem i mam Aquariusa.
    Generalnie Aquarius nie różni się od zwykłego Multikonta (za to jest
    droższy) poza szczegółami:
    - "klub Aquariusa" - jakieś imprezy, dla mnie bez sensu ale niektórzy na
    to jeżdżą
    - przez teleserwis witają cię "Witamy w klubie Aquarius", a ostatnio
    zapytali czy moga się do mnie zwracać po imieniu (mogą).
    - niższa (50%) opłata za przyznanie kredytu i to zadecydowało że jestem
    "Wodnikiem".
    - Przysyłają czasem jakieś reklamówki do domu (ostatnio reklamówka Hondy
    CRV) - wywalam do śmieci
    - Mam "Opiekuna", ale jak raz się czegoś chciałem dowiedzieć w sprawie
    mojego kredytu i zadzwoniłem do niego to powiedział że nie wie i żeby
    zadzwonić do pani z którą załatwiałem kredyt.
    - Ładniejsza karta - ale oczywiście płaska. Zero zaufania.

    Natomiast sam Multi jest OK - po prostu ich standardowy poziom obsługi
    jest na tyle wysoki że dla mnie byłby akceptowalny.
    Natomiast ING ma na pewno szerszą ofertę - ostatnio chciałem zrealizować
    czek z zagranicy - w Multi niewykonalne, w ING bez problemów.

    O dzwonieniu z propozycjami zapomnij w Multi - o tym że mi podnieśli
    oprocentowanie kredytu dowiedziałem się po paru miesiącach.

    System internetowy jest porównywalny.

    Generalnie - Multi jest bezosobową, dobrze naoliwioną maszyną. Działa
    sprawnie ale jak chcesz coś załatwiać "marudzeniem" czy negocjować to
    lepiej jednak w marmurze - rozmawiasz z człowiekiem a nie z biomaszyną.
    Z drugiej strony maszyna popełnia mniej błędów niż człowiek...

    Pozdrawiam
    Michal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1