  • Data: 2008-08-27 16:52:19
    Temat: Re: ING lokata 8% na trzy m-ce ?! Ma ktoś lepiej?
    Od: smE <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Aug 2008 09:15:21 +0200, Marek K napisał(a):

    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,561961
    3,ING_otwiera_jesienna_walke_o_depozyty.html

    Dzisiaj założyłem tę lokatę. Jedynie oprocentowanie jest sensowne, bo
    jakość obsługi porażająca (oczywiście w negatywnym sensie). OKO i lokatę
    zakładano mi 1 godzinę (60 minut). Najpierw coś się zawiesiło, potem
    wydrukowały się dwie umowy z różnymi barcode'ami - jedną trzeba było
    zamknąć, niestety pani zorientowała się zbyt późno i lokatę założyła dla
    błędnego konta - lokatę trzeba było anulować i założyć nową. W międzyczasie
    brakło papieru w drukarce, druczków do wpłat i ogólnie klimat był
    nieciekawy (dobrze że przynajmniej klima im się nie popsuła...). W oddziale
    jeden wielki bałagan!

    A wszystko to w Warszawie, w oddziale ING na Kruczej (za Smykiem).