eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Data: 2003-10-30 10:34:38
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bnqobv$c5f$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie zawsze - z mojego własnego doświadczenia - oddzwoniono do mnie w
    sprawie
    > dłuuugo idącej wpłaty na konto, ponieważ jednak wyjaśnienia które dostałam
    > były niepełne, Pani zobowiązała się wyjaśnić sprawę i ponownie oddzwonić -
    > od paru tygodni jest cisza.

    Dlatego powtarzam. Problemem istotnie jest czas oczekiwania na reakcję...
    Mam wrażenie, że za mało osób się tym zajmuje. Często czekam po kilka
    tygodni, ba, nawet miesięcy.

    Proste pytania - odpowiedzi są od razu. Ale czas się niemiłosiernie
    ślimaczy, gdy sprawa jest trudniejsza. Ostatnio czekałem na odpowiedź dwa
    miesiące...

    W mnogości mojej korespondencji do inteligo zgubiło się kilka wiadomości -
    to fakt. Ale można to wybaczyć spoglądając na 'intensywność' kontaktów...


    Zresztą przykład. Przy zlecaniu przelewów przez IVR nie uzupełniało się pole
    tytuł - po prostu szło z pustym polem. Jeden telefon na 0800 - zapisano
    zgłoszenie. Po kilku dniach telefon, że faktycznie jest usterka, i że
    oddwonią, jak naprawią. Kilka tygodni, naprawili, zadzwonili, że już jest
    OK... Wiesz, po czymś takim to człowiek czuje, że jest klientem, a nie tylko
    jednym z wielu rekordów w bazie danych.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1