eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO › Re: INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed
    .tpinternet.pl!news.mcnet.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "sas" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO
    Date: Fri, 31 Oct 2003 13:51:47 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <0...@p...pl>
    References: <bnp2f6$lsv$2@nemesis.news.tpi.pl> <bnp6id$6o9$1@inews.gazeta.pl>
    <bnpea7$rdg$1@news.onet.pl> <bnpet7$6rn$1@inews.gazeta.pl>
    <bnqf4p$icd$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1067604707 6897 194.181.190.181 (31 Oct 2003 12:51:47 GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 31 Oct 2003 12:51:47 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 62.21.2.172
    X-Original-NNTP-Posting-From: c2-172.icpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:266452
    [ ukryj nagłówki ]

    >Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >news:bnpet7$6rn$1@inews.gazeta.pl. ..
    >
    >> Po pierwsze primo Inteligo nie ma poczty wewnętrznej (ach jak to osłabia
    >> jakość obsługi! ;-)))) Po drugie primo nie lubię dzwonić do banków, a
    >> legendarna i wysoka jakość obsługi powinna ich skłonić do odpowiadania na
    >> listy klientów. Chyba, że ta jakość jest bardziej legendarna niż wysoka
    >> ;-)))
    >
    >Odpowiadają. Tylko czasem trzeba długo poczekać. Albo oddzwaniają.
    >
    >Czy oddzwonił do Ciebie kiedyś jakikolwiek inny bank i po kolei odnosił się
    >do _wszystkich_ sugestii i uwag odnośnie regulaminów, tabeli opłat,
    >funkcjonalności ?
    >
    >Bo ja już zauważyłem, że tak to jedynie inteligo potrafi. Reszta jak będzie
    >miała dobry dzień to wyśle maila 'dziękujemy, uwagi zostaną przekazane'... i
    >tyle.
    >
    Zgadzam się z opinią Wojtka. Mimo Twoich problemów z INTELIGO jest to jednak
    najlepszy bank, który wcześniej, czy później odniesie się do Twoich kłopotów i
    to rzeczowo anie ogólnikowo. Pisze te słowa z pełną odpowiedzialnością.
    Sprawdziłem jakość obsługi w tym zkaresie w mbanku. Jest zdecydowanie gorzej,

    am nawet nie odpiszą ci : "przekażemy, odpowiemy". Sam korzystam juz INTELIGO

    od poczatku istnienia banku i jestem super zadowolony. Nie znalazłem lepszej
    jakości na dzisiejszym rynku banków internetowych. Przykro, że masz z nimi
    kłopoty ale wierzę, że to naprawią. Pozdr.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1