-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed
.tpinternet.pl!news.mcnet.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
From: "sas" <s...@p...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: INTELIGO
Date: Fri, 31 Oct 2003 13:51:47 +0100
Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
Lines: 34
Message-ID: <0...@p...pl>
References: <bnp2f6$lsv$2@nemesis.news.tpi.pl> <bnp6id$6o9$1@inews.gazeta.pl>
<bnpea7$rdg$1@news.onet.pl> <bnpet7$6rn$1@inews.gazeta.pl>
<bnqf4p$icd$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: swift.atra.com.pl 1067604707 6897 194.181.190.181 (31 Oct 2003 12:51:47 GMT)
X-Complaints-To: h...@p...pl
NNTP-Posting-Date: 31 Oct 2003 12:51:47 GMT
X-Original-NNTP-Posting-Host: 62.21.2.172
X-Original-NNTP-Posting-From: c2-172.icpnet.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:266452
[ ukryj nagłówki ]>Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
>news:bnpet7$6rn$1@inews.gazeta.pl. ..
>
>> Po pierwsze primo Inteligo nie ma poczty wewnętrznej (ach jak to osłabia
>> jakość obsługi! ;-)))) Po drugie primo nie lubię dzwonić do banków, a
>> legendarna i wysoka jakość obsługi powinna ich skłonić do odpowiadania na
>> listy klientów. Chyba, że ta jakość jest bardziej legendarna niż wysoka
>> ;-)))
>
>Odpowiadają. Tylko czasem trzeba długo poczekać. Albo oddzwaniają.
>
>Czy oddzwonił do Ciebie kiedyś jakikolwiek inny bank i po kolei odnosił się
>do _wszystkich_ sugestii i uwag odnośnie regulaminów, tabeli opłat,
>funkcjonalności ?
>
>Bo ja już zauważyłem, że tak to jedynie inteligo potrafi. Reszta jak będzie
>miała dobry dzień to wyśle maila 'dziękujemy, uwagi zostaną przekazane'... i
>tyle.
>
Zgadzam się z opinią Wojtka. Mimo Twoich problemów z INTELIGO jest to jednak
najlepszy bank, który wcześniej, czy później odniesie się do Twoich kłopotów i
to rzeczowo anie ogólnikowo. Pisze te słowa z pełną odpowiedzialnością.
Sprawdziłem jakość obsługi w tym zkaresie w mbanku. Jest zdecydowanie gorzej,
am nawet nie odpiszą ci : "przekażemy, odpowiemy". Sam korzystam juz INTELIGO
od poczatku istnienia banku i jestem super zadowolony. Nie znalazłem lepszej
jakości na dzisiejszym rynku banków internetowych. Przykro, że masz z nimi
kłopoty ale wierzę, że to naprawią. Pozdr.
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.03 13:01 sas
- 31.10.03 13:13 Wojciech Nawara
- 31.10.03 13:20 Wojciech Nawara
- 31.10.03 13:47 Jacek
- 31.10.03 13:40 sas
- 31.10.03 14:46 Glenn
- 31.10.03 14:54 Wojciech Nawara
- 31.10.03 14:57 Glenn
- 31.10.03 16:03 Bartol Partol
- 02.11.03 11:42 Wojciech Nawara
- 02.11.03 19:40 Kasia A
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
Najnowsze wątki
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?