    From: "sas" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO
    Date: Fri, 31 Oct 2003 14:01:50 +0100

    >Az tak zle??
    >Aja wlasnie zalozylam konto przez net i troche kolega mne nastraszyl :(
    >Mam nadzieje ze jednak bedzie oki
    >
    >Pozdrawiam
    >KasiaA

    Witaj Kasiu,
    na dowód tego, że w Inteligo nie jest az tak źle chciałem Ci napisać, że od
    ponad dwóch lat jestem klinetem Inteligo w zakresie konta firmowego i
    prywatnego. I powiem krótko: JESTEM SUPER ZADOWOLONY! Koszystałem z innych
    banków internetowych inie znalazłem na dzien dzisiejszy lepszego rozwiązania.
    Oni dbają o jakość, choć wpadki się zdarzają. Ale nietraktują Cię, jak to
    napisał Wojtek Nawara jako kolejnego rekordu w bazie danych, tylko zawsze
    wczesniej czy później oddzwonią i wyjaśnią sprawę do końca. Nigdy nie miałem z
    nimi takich problemów, jakie np. miałem i mam z mbankiem. z mbankiem przeżywam
    to kuriozum juz od ponad miesiąca - dokładnie tyle jestem ich klientem i już
    mi się odechciało. W INTELIGO jestem ponad 2 lata od poczatku istnienia banku
    i nigdy nie spotkały mnie żadne kłopoty. Wszystko jest jasne, przejrzyste,
    miłe w użytkowaniu, nigdy nic sie nie zawieruszyło, czy zagineło. Jednym
    słowem niemiecka solidna jakosc, przemyślana i nieźle wprowadzona w praktykę.
    jedynym ich mankamentem jest brak rat kredytowych i śmiesznie niskie (tutaj
    nie szanują nas) limity debetowe w koncie. Może Wojtek sie na ten temat
    wypowie? Pozdr.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl