eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO KPINARe: INTELIGO KPINA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.studio.net.pl!newsfeed.silweb.pl!
    news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Yapio" <y...@...to.tez.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO KPINA
    Date: Wed, 2 Nov 2005 09:40:59 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 55
    Message-ID: <dk9u2u$kqk$1@news.onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    Reply-To: "Yapio" <y...@...to.tez.poczta.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.29.157.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1130920862 21332 62.29.157.194 (2 Nov 2005 08:41:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Nov 2005 08:41:02 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Sender: YARqaOhJlvhdqKovp2TJWLC1dGm6vcaG
    X-Antivirus-Status: Not-Tested
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-Antivirus: avast! (VPS 0544-0, 2005-10-31), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:367843
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Użytkownik "bobi" <b...@o...pl> napisał:

    > czy też wam się to zdarzyło, postanowiłem zrezygnować z tego banku
    tymbardziej że z PKOBP
    > niedawno zrezygnowałem . Inteligo wywija mi już 3 raz numer który mnie
    strasznie
    > zdenerwował,
    [...]
    Łączę się z Tobą w bólu. Mi już Inteligo wycięło taki numer 2 razy. Obawiam
    się, że _niestety_ ma do tego prawo. :-( W Regulaminie znalazłem taki oto
    "kwiatek"
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_re
    gulamin.htm#95494BB08495
    45FA9C26EB4F5C6F2B4F
    § 52 pkt. 1 i 2
    1. Każda transakcja dokonana przy użyciu Karty powoduje zmniejszenie stanu
    środków dostępnych na rachunku poprzez założenie blokady w wysokości kwoty
    transakcji łącznie z towarzyszącymi jej prowizjami i opłatami zgodnie z
    obowiązującą Tabelą opłat i prowizji.
    2.
    Blokada, o której mowa w ust. 1, jest znoszona w momencie obciążenia
    rachunku kwotą transakcji lub po upływie 7 dni od dnia dokonania transakcji,
    jeżeli Bank nie otrzyma potwierdzenia rozliczenia transakcji. W przypadku
    nieotrzymania potwierdzenia rozliczenia transakcji w terminie 7 dni Bank
    może obciążyć Posiadacza rachunku kwotą transakcji oraz należnymi opłatami i
    prowizjami w terminie późniejszym, po otrzymaniu potwierdzenia rozliczenia
    transakcji.

    Na mój gust, z punktu widzenia banku Ty _dokonałeś_ transakcji zlecając
    wypłatę jakiejś tam kwoty. Twoje zlecenie poszło "w eter" i z jakiejś tam
    przyczyny, o której tylko pewnie sam bank wie ale za którą _oczywiście_ nie
    ponosi odpowiedzialności ;) nie mogła zostać zrealizowana no i bankomat
    wyświetlił komunikat: "transakcja nie może być _zrealizowana_..." Zatem
    założyli blokadę, o której mowa w pkt.2 i pożegnałeś się ze swoimi
    pieniędzmi na 7 dni...

    Dodatkowowo:
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_re
    gulamin.htm#2636B0A07872
    4E4581DB71975CB56609
    § 79 pkt. 1
    Czyli, że bank ma prawo zwalić winę na wszystkich, na wszystko i za wszystko
    ;-) i w imię tych przepisów może zatrzymać Twoje pieniądze na 7 dni kiedy mu
    się tylko podoba...

    Ot i cała - niestety gorzka - regulaminowa prawda... :-(

    Ciekaw jestem czy obecnie jest na rynku jakiś bank (łącznie z tzw.
    internetowymi), który nie stosuje takiego, IMHO chamskiego, rozwiązania
    sytuacji, o której mowa powyżej? Chętnie bym się do takiego przeniósł...

    pozdrawiam

    Yapio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1