eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO KPINARe: INTELIGO KPINA
  • Data: 2005-11-02 08:40:59
    Temat: Re: INTELIGO KPINA
    Od: "Yapio" <y...@...to.tez.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Użytkownik "bobi" <b...@o...pl> napisał:

    > czy też wam się to zdarzyło, postanowiłem zrezygnować z tego banku
    tymbardziej że z PKOBP
    > niedawno zrezygnowałem . Inteligo wywija mi już 3 raz numer który mnie
    strasznie
    > zdenerwował,
    [...]
    Łączę się z Tobą w bólu. Mi już Inteligo wycięło taki numer 2 razy. Obawiam
    się, że _niestety_ ma do tego prawo. :-( W Regulaminie znalazłem taki oto
    "kwiatek"
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_re
    gulamin.htm#95494BB08495
    45FA9C26EB4F5C6F2B4F
    § 52 pkt. 1 i 2
    1. Każda transakcja dokonana przy użyciu Karty powoduje zmniejszenie stanu
    środków dostępnych na rachunku poprzez założenie blokady w wysokości kwoty
    transakcji łącznie z towarzyszącymi jej prowizjami i opłatami zgodnie z
    obowiązującą Tabelą opłat i prowizji.
    2.
    Blokada, o której mowa w ust. 1, jest znoszona w momencie obciążenia
    rachunku kwotą transakcji lub po upływie 7 dni od dnia dokonania transakcji,
    jeżeli Bank nie otrzyma potwierdzenia rozliczenia transakcji. W przypadku
    nieotrzymania potwierdzenia rozliczenia transakcji w terminie 7 dni Bank
    może obciążyć Posiadacza rachunku kwotą transakcji oraz należnymi opłatami i
    prowizjami w terminie późniejszym, po otrzymaniu potwierdzenia rozliczenia
    transakcji.

    Na mój gust, z punktu widzenia banku Ty _dokonałeś_ transakcji zlecając
    wypłatę jakiejś tam kwoty. Twoje zlecenie poszło "w eter" i z jakiejś tam
    przyczyny, o której tylko pewnie sam bank wie ale za którą _oczywiście_ nie
    ponosi odpowiedzialności ;) nie mogła zostać zrealizowana no i bankomat
    wyświetlił komunikat: "transakcja nie może być _zrealizowana_..." Zatem
    założyli blokadę, o której mowa w pkt.2 i pożegnałeś się ze swoimi
    pieniędzmi na 7 dni...

    Dodatkowowo:
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_re
    gulamin.htm#2636B0A07872
    4E4581DB71975CB56609
    § 79 pkt. 1
    Czyli, że bank ma prawo zwalić winę na wszystkich, na wszystko i za wszystko
    ;-) i w imię tych przepisów może zatrzymać Twoje pieniądze na 7 dni kiedy mu
    się tylko podoba...

    Ot i cała - niestety gorzka - regulaminowa prawda... :-(

    Ciekaw jestem czy obecnie jest na rynku jakiś bank (łącznie z tzw.
    internetowymi), który nie stosuje takiego, IMHO chamskiego, rozwiązania
    sytuacji, o której mowa powyżej? Chętnie bym się do takiego przeniósł...

    pozdrawiam

    Yapio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1