eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO-OBSLUGA KLIENTA! › Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
  • Data: 2003-10-26 21:57:55
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "sas" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >skuszony reklama otworzylem konto Inteligo. Jako nowy klient mialem kilka
    >pytan. Oczywiscie odpowiedzi szybko otrzymywalem. Teraz jednak po otwarciu
    >rachunku i wyslaniu email z prosba o wyjasnie kilku dodatkowych rzeczy
    >niestety nikt nie odpisuje. Czy to tak juz jest zawsze ze po otwarciu
    >rachunku, klient ktory ma pytania jest ignorowany w Inteligo?????????
    >
    >Kamel

    Witaj,
    w Inteligo sprawy najwygodniej jest załatwiać telefonicznie. Maile, które
    wysyłasz, wysyłasz do automatu i dlatego pozostają one bez odpowiedzi. Nie łam
    się. Mogę Ci tylko powiedzieć, że sam używam konta od poczatku powstania banku
    i nigdy nie miałem z nim żadnych problemów. Jest to chyba najlepiej
    zorganizowane i zabezpieczone konto, nie mówiąc juz o przyjazności
    uzytkowania. Korzystam z firmowego i prywatnego i na dzień dzisiejszy zaden
    inny bank oprócz Inteligo nie spełnia moich oczekiwań. Sam się przekonasz jak
    to wygoda. Sprawdzałem oferty innych internetowych i odpadają. W mBanku czuje
    się totalnie rozczarowany. Tam już nawet czynnik ludzki zawodzi na wejściu.
    Pozdrowienia.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1