eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
  • Data: 2003-10-26 22:44:34
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "sas" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >sas wrote:
    >> problemów. Jest to chyba najlepiej zorganizowane i zabezpieczone
    >> konto, nie mówiąc juz o przyjazności uzytkowania.
    >
    >A moglbym sie dowiedziec cos wiecej na temat tych najlepszych zabezpieczen -
    >jesli tak porownywales, to mozesz powiedziec w czym jest lepsze od VW Banku
    >direct? :)
    >
    Wychodzi na to ,że w świecie bankowości elektronicznej tokeny sie nie do konca
    sprawdzaja. Nie twierdziłem, że np. VW Bank ma złe zabezpieczenie. Uważam
    jednak, że Inteligo ma równie dobre. Przy tokenach, typu VWBank czasami
    wystepuje problem z synchronizowaniem czasu, znam nie jeden taki przypadek,
    natomiast przy kodach jednorazowych problem ten w ogóle odpada. jedym słowem
    wygodniejszy sposób uzytkowania. No cóż, tyle tylko, że zamiast fajnego
    gadżetu elektronicznego będziesz miał plastikowa kartę ale to i tak sukces, bo
    tylko Inteligo drukuje na plastiku. Wszyscy pozostali na papierze.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1