eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "sas" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Date: Sun, 26 Oct 2003 22:57:55 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <0...@p...pl>
    References: <bndceq$324$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1067205475 26324 194.181.190.181 (26 Oct 2003 21:57:55
    GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Oct 2003 21:57:55 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 62.21.2.172
    X-Original-NNTP-Posting-From: c2-172.icpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265681
    [ ukryj nagłówki ]

    >skuszony reklama otworzylem konto Inteligo. Jako nowy klient mialem kilka
    >pytan. Oczywiscie odpowiedzi szybko otrzymywalem. Teraz jednak po otwarciu
    >rachunku i wyslaniu email z prosba o wyjasnie kilku dodatkowych rzeczy
    >niestety nikt nie odpisuje. Czy to tak juz jest zawsze ze po otwarciu
    >rachunku, klient ktory ma pytania jest ignorowany w Inteligo?????????
    >
    >Kamel

    Witaj,
    w Inteligo sprawy najwygodniej jest załatwiać telefonicznie. Maile, które
    wysyłasz, wysyłasz do automatu i dlatego pozostają one bez odpowiedzi. Nie łam
    się. Mogę Ci tylko powiedzieć, że sam używam konta od poczatku powstania banku
    i nigdy nie miałem z nim żadnych problemów. Jest to chyba najlepiej
    zorganizowane i zabezpieczone konto, nie mówiąc juz o przyjazności
    uzytkowania. Korzystam z firmowego i prywatnego i na dzień dzisiejszy zaden
    inny bank oprócz Inteligo nie spełnia moich oczekiwań. Sam się przekonasz jak
    to wygoda. Sprawdzałem oferty innych internetowych i odpadają. W mBanku czuje
    się totalnie rozczarowany. Tam już nawet czynnik ludzki zawodzi na wejściu.
    Pozdrowienia.
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1