  • Data: 2004-12-09 11:57:34
    Temat: Re: INTELIGO-PKO INTELIGO -kpina,idiotyzm,zdzierstwo.
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska) szukaj wiadomości tego autora

    Gabriel Sajdok napisał(a):

    > Witam.

    > Mam konto w inteligo. Do poniedziałku miałem spłacić sobie debet.

    A wiec pieniazki trzeba bylo wplacic w czwartek - dla bezpieczenstwa.
    Tylko trzeba myslec.

    > moje konto
    > rzeczywiście prowadzi PKO

    W przypadku kont Inteligo sprawa jest bardziej skomplikowana.... PKO
    jest wlascicielem rachunkow Inteligo i prowadzi ich obsluge, ale to nie
    znaczy, ze _masz_ konto w PKO BP.

    > i okazało się że jest to PKO BP Centrum Bankowości
    > Warszwa.

    Sama nazwa - Centrum Bankowosci - powinna dac ci do myslenia....Centrum
    Bankowosci jakiegokolwiek banku (a kazdy bank ma takie centrum)
    obsluguje tylko rozliczenia, nic poza tym.

    > Poszedłem więc piechotą do Oddziału PKO i ok 14-tej wpłaciłem pieniążki.

    No wlasnie - wczoraj sie urodziles? Gdybys je wplacil gruuubo przed
    godz. 12ta - mialbys szanse, ze zostana zaksiegowane tego samego dnia.
    Przeciez to nie byl przelew elektroniczny w ramach tego samego banku -
    to byla _wplata gotowkowa_! To troche tak, jakbys wplacil w BPH
    pieniazki, ktore mialy trafic na konto karty kredytowej prowadzonej
    przez PEKAO SA.

    > Po konsultacji telefonicznej okazało się że Konto Inteligo PKO i PKO Inteligo
    > to dwa różne konta !!!!!!!!!!

    Oczywiscie - pierwotnie konto Inteligo bylo prowadzone przez Deutsche
    Bank, ale PKO BP SA wykupilo od DB ten system dostepu kanalowego do
    wirtualnych kont (razem z kontami), stad powstala hybryda nazwy:
    Inteligo PKO. Zas konto PKO Inteligo, to nic innego, jak stare E-pko (od
    poczatku prowadzone przez Bank PKO BP SA).

    > A operacje pomiędzy tymi kontami są prowadzone przez KIR!!!!!!!!!!!!!!!!

    A gdzie przeczytales (w umowie prowadzenia rachunku), ze nie beda
    prowadzone przez KIR? A moze wystapiles z zapytaniem o sposob obiegu
    gotowki, metodologie dokonywania ksiegowan, dostales odpowiedz, w ktorej
    nie poinoformowano cie o tym, ze KIT uczestniczy w rozliczaniu twoich
    transakcji?

    KIR _nie prowadzi operacji_ - KIR prowadzi _rozliczenia_ - rowniez wplat
    gotowkowych na wirtualne konta.

    > Ludzie albo ja jestem głupi albo PKO, Inteligo czy diabli jeszcze więdzą kto -
    > nabija ludzi w butelke.!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sam sie nabiles w butelke. Teraz masz zywy przyklad, ze niewiedza
    szkodzi (czasem powoduje straty finansowe: male albo duze).

    > Powiedzcie mi proszę czy ze mną coś nie tak ??????

    Obawiam sie, ze troszke z toba jest nie tak....
    pzdr
    A.