  • Data: 2004-12-09 11:12:01
    Temat: Re: INTELIGO-PKO INTELIGO -kpina,idiotyzm,zdzierstwo.
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6af2.000000a1.41b82d0c@newsgate.onet.pl...

    > To rozumie ale:
    > Poszedłem do banku dałem sam numer rachunku. Panienka wstukała mój numer i
    > miała od razu moje dane. Na potwierdzeniu mam jak byk Moje dane nr
    rachunku,

    Miala je ale nie z Inteligo (bo w oddzialach nie maja kontaktu z rachunkami
    Inteligo).
    moze juz kiedys tam wplacales na to konto...

    > wpłacone w PKO BP na Konto w PKO BP. Czyli wynika z tego że Sznowny Bank
    BKO PB
    > wali ludzi na Odsetki itp. Bo np. ładuje z danego dnia wpłaty na
    Owernight-y a
    > faktycznie księgują je dzień później.

    Nie szukaj winnych poza soba - wplaciles za pozno i tyle.
    Ale zawsze mozesz szukac tego kruczka, ze bank w wymaganym dniu pieniadze
    mial, reklamuj tak jak piszesz dalej w tym watku.

    --
    Pozdrowienia
    ---