  • Data: 2012-04-29 08:06:22
    Temat: Re: Idea bank- debilny bank
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz to oczywiście za późno ale wychodzi na to, że trzeba było podać tak
    > adres w IB aby z konta którego będziesz robił przelew zakładający lokatę
    > wsio się zgadzało - taki mały hack ;)

    Ale ja zakładam tam lokaty od początku istnienia IB i nigdy nie było problemów,
    ani u nich, ani w GO czy OF.
    Wpadłbyś na to, że ktoś może ci zarzucić niezgodność danych z tak debilnego
    powodu? A raczej bez powodu?
    Przewidziałbyś?

    Powinni zgłosić na policję, ze próbuję ich oszukać i założyć lokatę na cudze
    dane.
    Chyba się sam zgłoszę, to może dostanę wyrok w zawiieszeniu.