  • Data: 2012-05-07 19:12:00
    Temat: Re: Idea bank, debilny jeszcze bardziej.
    Od: kompek <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jeszcze projektanci potrafią ogarnąć (jak też "plac"). Ale nie
    > widziałem jeszcze systemu, gdzie na liście rozwijalnej byłoby np.
    > "wybrzeże" (a jest takowe we Wrocławiu i mieszkają tam ludzie).

    i dlatego system nie powinien porownywac znak po znaku, tylko liczyc
    jakis wspolczynnik podobienstwa, np. ile ciagow z jednego tekstu
    znajduje sie w drugim i jesli ow wspolczynnik jest wiekszy niz iles tam
    akceptowac, a w innym znow przedziale slac do interfejsu bialkowego,
    dopiero jesli nic sie nie zgadzac odrzucac

    np.

    tekst A ul. Malinowa 7B/10

    tekst B ulica Malinowa 7-B 10

    sprawdzamy czy w tekscie B znajduja sie ciagi

    Malinowa
    7B
    10

    (powiedzmy ze ul. i ulica odrzucamy jako znany fragment do pominiecia, a
    w ciagu B pomijamy znak -)

    itd. itd.

    pewnie latwo wymyslic jak to powinno dzialac, by ryzyko bledu bylo male
    i nie odrzucalo niepotrzebnie przelewow

    tym bardziej, ze czesto stosuje sie tez pewnie rozne skroty w nazwach ulic

    np. ul. M.Kopernika a "ul. Mikolaja Kopernika"