  • Data: 2011-04-20 18:36:44
    Temat: Re: Idee Korwina wiecznie żywe
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 17:00:06 +0200, Adam Sito napisał(a):

    > Ja mam niewiele. Bandy meneli i nierobów wyczekujących pod opieką społeczną,
    > które żyją z czyjejś pracy, mają z tego relatywnie więcej. I to mnie wk...a
    > bo PO szła do wyborów pod hasłem weryfikacji kilkuset tysięcy (milionów?)
    > pseudorencistów, a gówno zrobiła by tę bandę nierobów pogonić do czegoś
    > pożytecznego. I dlatego głosuję na Korwina..

    Masz rację, ze może połowa a może więcej to banda meneli. Problem polega na
    tym że Korwin to populista a gdyby doszedł do władzy okazałby się albo
    krwawym dyktatorem albo opawiadaczem pseudokawałów na trybunie sejmowej
    podobnym do Ludwika Dorna.
    Wypowiedzi Korwina są skonstruwane pod publiczkę. On dzieli ludzi na
    prawych i meneli, mężczyzn i kobiety, Polaków i tych innych. Co gorsza on
    odhumanizowuje całe grupy. Bo jak to inaczej nazwać jeśli bezrobotnych
    nazywa się menelami. Zaraz potem będziemy ich nazywać wszami. A jak wszami
    to może ich wygnieść jak wszy, po co mają nas kąsać. Najpierw słowa, potem
    odhumanizowanie a potem maczeta albo bejsbol w rękę i skończy się jak w
    Rwandzie, Jugosławi albo w III Rzeszy.
    Dlatego właśnie ja nie zagłosuję na Korwina.