  • Data: 2011-04-24 17:40:10
    Temat: Re: Idee Korwina wiecznie żywe
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    news:ip1kbq$gid$1@news.onet.pl...

    > No dobrze weźmy skrajny przykład. Wyobrażasz sobie np. komunikacje miejską
    > dużym mieście całkowicie opartą na wolnej konkurencji? Tj. prywatne
    > przystanki co 20 metrów, kierowców sprzedających dziesiątki biletów na
    > każdym przystanku i tak dalej? A komfort takiego podróżowania?

    tu nie jest problem w prywatności tylko w koordynacji przedsięwzięcia
    po prostu ktoś musi być właścicielem przystanków
    w warszawie są prywatne linie, pełno prywatnych autobusów i wszystko jakoś
    gra
    po prostu ludzie nie wiedzą, że wsiadają do prywatnego autobusu tak samo,
    jak nie wiedzą że ich osiedlowa przychodnia w rzeczywistości jest prywatna,
    a nie państwowa

    sprzedaż biletów można rozwiązać spokojnie
    w takim NYC zawsze możesz kupić bilet u kierowcy, i znaczna część ludzi tak
    robi; jakoś nie zauważyłem problemów
    są jeszcze automaty